Veelgestelde vragen

U vindt hier een overzicht van antwoorden op vragen die ons regelmatig worden gesteld. Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder!

Terug naar contact

 

Waar kan ik informatie vinden over voorbereidingen die ik moet treffen voor een aansluiting?
http://www.mijnaansluiting.nl

Ik heb een elektra-, gas- en wateraansluiting aangevraagd. Kunnen deze aansluitingen in één keer worden aangesloten?
Uiteraard proberen wij zo veel mogelijk disciplines gecombineerd aan te leggen, maar wij kunnen u dit niet garanderen. Bij de aanleg van dit soort aansluitingen zijn wij namelijk ook afhankelijk van andere partijen.

Ik wil de afspraak voor het uitvoeren van werkzaamheden verzetten. Met wie kan ik contact opnemen?
Als u een brief heeft ontvangen over de uit te voeren werkzaamheden, dan vindt u hierin het nummer van de uitvoerder. U kunt contact opnemen met deze uitvoerder om de afspraak te verzetten. Heeft u nog geen brief ontvangen? Neem dan contact op met een van onze dichtstbijzijnde regiokantoren. Onder ‘Contact’ vindt u een overzicht van onze kantoren.

Wilt u een storing melden?
Bel het storingsnummer van uw netbeheerder. U vindt het telefoonnummer van uw netbeheerder in uw meterkast.

Ik wil graag een klacht, idee of compliment melden bij Van Voskuilen. Waar kan ik dan terecht?
U kunt een mail sturen via ons contactformulier

Ik heb een voorkeursdatum aangegeven voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Kan ik ervan uitgaan dat  Van Voskuilen Woudenberg B.V.  de werkzaamheden op deze voorkeursdatum uitvoert? 
Natuurlijk proberen wij rekening te houden met de voorkeursdatum die u bij ons hebt aangegeven, maar helaas kunnen we de werkzaamheden niet altijd op deze datum uitvoeren. Wij nemen altijd contact met u op om een definitieve datum met u af te spreken.

Heb ik ’s avonds als jullie weg zijn wel gas/water/elektra?
Wij zorgen ervoor dat u dezelfde dag weer gebruik kunt maken van gas/water/elektra. Wij maken hierbij wel de kanttekening dat calamiteiten hierbij zijn uitgesloten.

Zijn er kosten verbonden aan de saneringswerkzaamheden die door uw bedrijf worden uitgevoerd?
De kosten voor deze werkzaamheden zijn voor rekening van de netbeheerder.

Kan ik de dienstverlening  Van Voskuilen Woudenberg B.V.  beoordelen?
Ja, u kunt ons hierover mailen. Wij hechten natuurlijk veel waarde aan tevreden opdrachtgevers en vinden het dan ook belangrijk om te horen hoe u onze dienstverlening beoordeelt. Alvast hartelijk dank voor uw reactie!

Terug naar contact

 

 

Ook een vraag?

Contactformulier


Hoe kunnen wij u verder helpen?

Klik hier en kijk of wij uw vraag direct kunnen beantwoorden. Heeft u andere vragen, opmerkingen, suggesties of complimenten?
Mail ons of neem contact op met één van onze vestigingen.

Contactgegevens Veelgestelde vragen Bekijk onze afgeronde projecten Gasregeltechniek.nl